Pachete preturi
Pachetul On-Line
ADMINISTRARE PRIN IMPLICARE
PRETURI DE LA 15 LEI/APARTAMENT/LUNA – in functie de numarul de apartamente/proprietati.
Oamenii sunt diferiti, asteptarile sunt diferite si implicarea proprietarilor in bunul mers al asociatiei, pentru rezolvarea problemelor si sporirea confortului in condominiu, sunt conditii esentiale pentru un trai civilizat.
- Intocmirea listelor lunare de intretinere, pe baza documentelor puse la dispozitie de Asociatia de Proprietari, prin reprezentant si vizualizarea lor On-Line pe platforma “administrare.ro”, alaturi de toate situatiile financiar-contabile.
- Intocmirea registrul de casa, prin inregistrarea zilnica a operatiunilor
- Intocmirea registrului de banca prin inregistrarea operatiunilor prin banca
- Intocmirea registrului jurnal de incasari si plati
- Intocmirea registrului jurnal
- Centralizarea consumurilor de apa rece si apa calda, cat si a altor consumuri individuale.
- Centralizarea numarului de persoane pe baza tabelului intocmit lunar de Comitetul Asociatiei
- Evidenta documentelor privind cotele de intretinere si relatia cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, in format electronic;
- Evidenta sumelor colectate si/sau cheltuite/restituite ca si fond de repartii si/sau rulment in format electronic
- Calcularea si repartizarea, penalitatilor de intarziere, conform normelor legale in materie si a deciziilor Asociatiei de Proprietari
- Realizarea fiselor de penalitati, defalcat, pentru fiecare apartament penalizat
- Comunicarea costurilor, fiecarui proprietar, prin SMS, odata cu afisarea cotelor de intretinere.
- Posibilitatea de raportare a consumurilor de apa, prin accesarea platformei ON-Line, administrare.ro.
- Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de intretinere ON-Line, prin intermediul platformei “administrare.ro”.
- Accesul la rapoartele ON-Line, puse la dispozitie, prin intermediul aplicatiei mobile pentru Android si IOS a platformei “administrare.ro”.
- Realizarea platilor in format electronic, prin transfer bancar in contul furnizorilor si prestatorilor, de catre reprezentantul asociatiei sau imputernicitul acestuia.
- Realizarea declaratiilor lunare aferente angajatilor si serviciul REVISAL aferent acestora (max. 2 angajati cu Contract Individual de Munca sau Contract de Mandat)
- Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament conform listei de plata se face exclusiv prin intermediul operatiunilor bancare(On-Line,transfer bancar in contul asocaitiei sau plata directa la ghiseul bancii asociatiei).
- Incasarea penalitatilor de intarziere la plata cotelor de intretinere si/sau fonduri
- Emiterea fisei analitice individuale pentru fiecare apartament,in format electronic pe platforma “administrare.ro” care contine defalcarea fiecarei sume ce compune lista de plata astfel incat fiecare proprietar sa cunoasca destinatia sumelor repartizate ;
- Monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica.
- Realizarea de somatii impotriva restantierilor ( dupa solicitarea si acordul comitetului executiv)
Valoarea minima a contractului pentru Pachetul “ON-LINE”* este de 550 lei.
*Preturile minimale mentionate mai sus sunt determinate si depind in exclusivitate de implicarea membrilor comitetului executiv in activitatea curenta din cadrul asociatiei.
*Pretul este negociabil si are in vedere numarul de apartamente, locatia si starea financiara a asociatiei.
de la15 lei
per apartament/pe luna
Pachetul contabil
PRETURI ADAPTABILE
PRETURI DE LA 20 LEI/APARTAMENT/LUNA – in functie de numarul de apartamente/proprietati.
Adaptabilitatea costurilor la suportabilitatea financiara a membrilor asociatiei, reprezinta o prioritate a serviciilor oferite de Kondominium.
- Intocmirea registrului de banca prin inregistrarea operatiunilor prin banca
- Intocmirea registrului jurnal de incasari si plati
- Intocmirea registrului jurnal
- Centralizarea consumurilor de apa rece si apa calda, cat si a altor consumuri individuale.
- Centralizarea numarului de persoane pe baza tabelului intocmit lunar de Comitetul Asociatiei
- Evidenta documentelor privind cotele de intretinere si relatia cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, in format electronic;
- Evidenta sumelor colectate si/sau cheltuite/restituite ca si fond de repartii si/sau rulment in format electronic
- Calcularea si repartizarea, penalitatilor de intarziere, conform normelor legale in materie si a deciziilor Asociatiei de Proprietari
- Realizarea fiselor de penalitati, defalcat, pentru fiecare apartament penalizat
- Comunicarea costurilor, fiecarui proprietar, prin SMS, odata cu afisarea cotelor de intretinere.
- Posibilitatea de raportare a consumurilor de apa, prin accesarea platformei ON-Line, administrare.ro.
- Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de intretinere ON-Line, prin intermediul platformei “administrare.ro”.
- Realizarea platilor in special, in format electronic, prin transfer bancar in contul furnizorilor si prestatorilor (VALABIL PENTRU INSTITUTIILE BANCARE CARE PUN LA DISPOZITIE DIGIPASS SI INTERNET BANKING)
- Mentinerea relatiei cu institutia bancara unde clientul are deschis contul (VALABIL PENTRU INSTITUTIILE BANCARE CARE PUN LA DISPOZITIE DIGIPASS SI INTERNET BANKING), in sensul preluarii in format electronic a extrasului de cont
- Accesul la rapoartele ON-Line, puse la dispozitie, prin intermediul aplicatiei mobile pentru Android si iOS a platformei “administrare.ro”.
Valoarea minima a contractului pentru Pachetul “Contabil”* este de 750 lei.
*Preturile minimale mentionate mai sus sunt determinate si depind de implicarea membrilor comitetului executiv in activitatea curenta din cadrul asociatiei.
*Pretul este negociabil si are in vedere serviciul contractat, servicii suplimentare, numarul de apartamente, locatia si starea financiara a asociatiei.
de la20 lei
per apartament/pe luna
Pachetul Complet
ESTI CONECTAT, ESTI INFORMAT
PRETURI DE LA 27 LEI/APARTAMENT/LUNA – in functie de numarul de apartamente/proprietati.
Consideram ca informarea corecta si la timp, conectarea la realitatile din cadrul asociatiei de proprietari, cat si transparenta in activitatea acesteia, reprezinta conditii esentiale pentru un parteneriat durabil
- Intocmirea listelor lunare de intretinere, pe baza documentelor puse la dispozitie de Asociatia de Proprietari, prin reprezentant.
- Intocmirea registrul de casa, prin inregistrarea zilnica a operatiunilor
- Intocmirea registrului de banca prin inregistrarea operatiunilor prin banca
- Intocmirea registrului jurnal de incasari si plati
- Intocmirea registrului jurnal
- Centralizarea consumurilor de apa rece si apa calda, cat si a altor consumuri individuale.
- Centralizarea numarului de persoane pe baza tabelului intocmit lunar de Comitetul Asociatiei
- Evidenta documentelor privind cotele de intretinere si relatia cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, in format electronic;
- Evidenta sumelor colectate si/sau cheltuite/restituite ca si fond de repartii si/sau rulment in format electronic
- Calcularea si repartizarea, penalitatilor de intarziere, conform normelor legale in materie si a deciziilor Asociatiei de Proprietari
- Realizarea fiselor de penalitati, defalcat, pentru fiecare apartament penalizat
- Comunicarea costurilor, fiecarui proprietar, prin SMS, odata cu afisarea cotelor de intretinere.
- Posibilitatea de raportare a consumurilor de apa, prin accesarea platformei ON-Line, administrare.ro.
- Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de intretinere ON-Line, prin intermediul platformei “administrare.ro”.
- Accesul la rapoartele ON-Line, puse la dispozitie, prin intermediul aplicatiei mobile pentru Android si IOS a platformei “administrare.ro”.
- Realizarea platilor in special,in format electronic, prin transfer bancar in contul furnizorilor si prestatorilor (VALABIL PENTRU INSTITUTIILE BANCARE CARE PUN LA DISPOZITIE DIGIPASS SI INTERNET BANKING)
- Mentinerea relatiei cu institutia bancara unde clientul are deschis contul (VALABIL PENTRU INSTITUTIILE BANCARE CARE PUN LA DISPOZITIE DIGIPASS SI INTERNET BANKING), in sensul preluarii in format electronic a extrasului de cont
- Realizarea declaratiilor lunare aferente angajatilor si serviciul REVISAL aferent acestora (max. 2 angajati cu Contract Individual de Munca sau Contract de Mandat)
- Depunerea sumelor de bani incasate in contul asociatiei (ING Bank; Millenium Bank; Piraeus Bank sau alta banca cu posibilitati de depunere a sumelor incasate la bancomat cu program zilnic pana la orele 23.00)
- Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament conform listei de plata (incasarea se va face dupa un program stabilit de parti si afisat la avizierul asociatiei)
- Incasarea penalitatilor de intarziere la plata cotelor de intretinere si/sau fonduri
- Emiterea fisei analitice individuale pentru fiecare apartament, care contine defalcarea fiecarei sume ce compune lista de plata astfel incat fiecare proprietar sa cunoasca destinatia sumelor repartizate
- Afiseaza listele lunare de plata a cotelor(administrarea tehnica se va face dupa un program stabilit de parti si afisat la avizierul asociatiei);
- Ridica de la sediul asociatiei facturile(in timpul programului administrativ-tehnic);
- La solicitarea scrisa a Asociatiei supune atentiei Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari ofertele pentru efectuarea lucrarilor;
- Verifica personalul care presteaza in folosul asociatiei in baza altor contracte(in timpul programului administrativ-tehnic) ;
- Verificarea starii subsolului, palierelor, si ghenelor (in timpul programului administrativ-tehnic);
- Verificarea functionarii ascensorului (in timpul programului administrativ-tehnic);
- Verificarea functionarii instalatiei electrice(in timpul programului administrativ-tehnic) ;
- Intocmeste referate de necesitate privind interventiile la partile comune
- Aprovizioneaza cu materiale pentru curatenie, la solicitarea asociatiei;
- Participa la receptia lucrarilor alaturi de comisia formata din membrii asociatiei desemnati, la solicitarea acestora;
- Distribuie la fiecare cutie postala, lunar, tipizatele specifice activitatii administrative(in timpul programului administrativ-tehnic)
- Monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica.
- Realizarea de somatii impotriva restantierilor (dupa solicitarea si acordul comitetului executiv)
Valoarea minima a contractului pentru Pachetul “COMPLET”* este de 950 lei.
*Preturile minimale mentionate mai sus sunt determinate si depind de implicarea membrilor comitetului executiv in activitatea curenta din cadrul asociatiei.
*Pretul este negociabil si are in vedere serviciul contractat, numarul de incasari, vizite la asociatie , servicii suplimentare, numarul de apartamente, locatia si starea financiara a asociatiei.
Please click icon social below to unlock the content